Важливо не лише те, куди ви їдете, але й динаміка ходу автомобіля та задоволення від водіння під час...
Привід і шасі
Важливо не лише те, куди ви їдете, але й динаміка ходу автомобіля та задоволення від водіння під час вашої подорожі. Ось тут у гру вступають нові моделі Panamera GTS. Їх створено для спортивної їзди та для того, щоб змушувати ваше серце битися швидше.
Ці автомобілі оснащено двигуном V8 4,0 л «twin-turbo». Дві турбіни «twin-scroll» розміщено між рядами циліндрів, завдяки чому вихлопним газам, що надходять від турбокомпресорів, потрібно долати невелику відстань, і турбонаддув працює швидше. Завдяки особливостям конструкції цієї системи в ній відсутні характерні для V8 недоліки під час змін навантаження, і двигун розвиває високий крутний момент (620 Нм) навіть на низькій частоті обертів. Потужність: 338 кВт (460 к. с.).
Систему керування двигуном було спеціально модифіковано для моделей GTS, що відчувається як у роботі двигуна, так і у пришвидшеному нарощуванні крутного моменту. Ці модифікації вплинули й на звук двигуна. До речі, про звук: у режимі SPORT PLUS спортивна вихлопна система генерує майже гоночний звук, що відрізняє ці нові автомобілі від решти моделей Panamera.
8-ступінчасту коробку передач Porsche Doppelkupplung (PDK) для моделей GTS було очевидно зроблено ще більш спортивною. Наприклад, програма SPORT PLUS стандартного пакета Sport Chrono забезпечує ще швидше перемикання передач.
Крутний момент передається на дорогу через використання системи активного повного приводу PorscheTraction Management (PTM) з електронно регульованим багатодисковим зчепленням для чудової їзди на довгих прямих, крутих поворотах і поверхнях з різними ступенями зчеплення.
Шасі моделей Panamera GTS оснащено адаптивною пневмопідвіскою із системою Porsche Active Suspension Management (PASM), електричним регулюванням демпфування.
Навіть на нормальному рівні (Normal) пневмопідвіски висота кузова є приблизно на 10 мм меншою порівняно з іншими моделями Panamera, а амортизатори є жорсткішими. У режимі SPORT PLUS кузов із самого початку переходить на низький рівень (Low), тобто ще на 10 мм нижче. Одночасно підвищується жорсткість амортизаторів за рахунок зменшення об’єму повітря в пневмопідвісці. Високий рівень (High), що встановлюється вручну, дає змогу піднімати автомобіль приблизно на 30 мм, щоб, наприклад, звести до мінімуму ризик пошкодження опор під час заїзду до гаража. Ще однією особливістю GTS є стабілізатор поперечної стійкості на задньому мості, сконструйований так, щоб додатково зменшувати переміщення кузова під час поворотів. Це робить їзду ще більш спортивною.
Гальмові механізми за 20-дюймовими колісними дисками Panamera Design, покритими чорною матовою фарбою, мають шестипоршневі алюмінієві моноблочні нерухомі супорти спереду та чотирипоршневі алюмінієві моноблочні нерухомі супорти ззаду. Гальмові диски мають внутрішню вентиляцію та перфорацію.
Ви можете замовити додаткові системи, що підсилюють спортивні характеристики, як-от керування заднім мостом, Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport) або композитні керамічні гальма Porsche (PCCB).