Головна навігація
Прес-релізи

Прес-релізи

Висока напруга перед першою дуеллю сезону

Штутгарт. 14-16 квітня, команда Porsche LMP стартує в першій з дев’яти гонок чемпіонату світу з перегонів на витривалість FIA World Endurance Championship (WEC) 2017. 6-годинна гонка на традиційному британському автодромі у Сільверстоуні стане першою дуеллю між вдосконаленим Porsche 919 Hybrid і сучасною версією Toyota TS050 Hybrid. Porsche, чемпіон світу і переможець Ле-Мана в 2015 і 2016 роках, має намір відстоювати обидва титули. У Великобританії на команду чекає непростий старт. Так як в інтересах аеродинамічній стратегії всього сезону Porsche 919 Hybrid буде виступати в Нортгемптонширі з меншою притискною силою, ніж це було б бажано для складної траси Гран-прі з її швидкісними поворотами.

Очікуваний з великим нетерпінням старт 27 спортивних автомобілів і прототипів, що виходять на стартове поле чемпіонату, відбудеться в неділю о 12:00 годині за місцевим часом на 5,9-кілометровій трасі Формули-1. Пряму трансляцію гонки можна подивитися в Інтернеті по всьому світу.

 

Porsche 919 Hybrid для чемпіонату світу 2017 року було ґрунтовно перероблено. Від 60 до 70 відсотків ле-манського прототипу - це нові розробки. Оновлення торкнулися насамперед області аеродинаміки, ходової частини та двигуна внутрішнього згоряння. Конструктивний принцип системи приводу інноваційного гібридного боліда залишився незмінним: він видає приблизно 900 к.с. (662 кВт) сумарної потужності з компактного дволітрового бензинового двигуна V4 з турбонаддувом (майже 500 к.с./368 кВт) в поєднанні з двома різними системами рекуперації - енергії гальмування від передньої осі і енергії, отриманої від відпрацьованих газів. У той час як двигун внутрішнього згоряння приводить до руху задню вісь, електродвигун, що підключається в режимі «посилення», направляє свої понад 400 к.с. (294 кВт) потужності на передню вісь. Для проміжного зберігання енергії, отриманої при гальмуванні і від відпрацьованих газів, служить літій-іонна батарея з рідинним охолодженням.

Новий склад пілотів Porsche LMP1 вже прекрасно показав себе в зимових тестових заїздах, а також під час прологу чемпіонату WEC в Монца (Італія). Чинний чемпіон світу Ніл Яні (Швейцарія) бере участь в гонці під стартовим номером 1 і ділить кокпіт з британцем Ніком Тенді і новачком в команді Porsche Андре Лоттерер (Німеччина). Другий автомобіль команди зі стартовим номером 2 пілотують два новозеландця - Ерл Бамбер і Брендон Хартлі разом з Тімо Бернгардом (Німеччина).

 

Команда Porsche LMP перед початком сезону

Фріц Енцінгер, керівник LMP1: «Командою пророблена видатна робота. І тепер нарешті настав час вийти на старт. Пролог показав, що конкурентна боротьба з Toyota буде дуже жорсткою. Ми очікуємо в Сільверстоуні шестигодинний спринт».

Андреас Зайдль, керівник команди: «Щодо надійності ми були цілком задоволені нашим 30-годинним тестом в Поль Рікар і в пролозі в Монца, тому відчуваємо себе добре підготовленими до першої 6-годинної гонки. Але щодо часу кола в Сільверстоуні буде важко. Для економії витрат регламент в цьому році допускає тільки два аеродинамічних пакета на сезон. Таким чином ми розпланували наші ресурси, щоб до третьої гонки чемпіонату світу зосередитися на розробці і перевірці ле-манівської аеродинаміки. Це означає зниження притискної сили на користь низького опору повітря, що в Англії, безсумнівно, буде недоліком. Після 24-годинної гонки в червні ми послідовно переобладнали 919-й для подальших перегонів чемпіонату світу на велику притискну силу. Ще одна нова вимога - знижений ліміт шин. Дві заправки пальним, а це іншими словами приблизно півтори години гонки, на одному комплекті шин для сухої погоди згідно з правилами. Це вимагає обережного поводження з шинами».

 

Пілоти Porsche 919 Hybrid зі стартовим номером 1

Ніл Яні (33 роки, Швейцарія): «В минулому році ми виграли першу гонку після суддівського рішення, але це було початком неймовірного сезону. Історично Сільверстоун не є нашою найсильнішою трасою, і в цьому році я теж не бачу нас в ролі фаворитів. До того ж ми пішли на компроміс в плані аеродинаміки. Незважаючи на це ми хочемо отримати максимальні бали».

Андре Лоттерер (35 років, Німеччина): «У 2001 році я катався в англійському чемпіонаті Формули-3 і жив в Мілтон-Кінс, тобто недалеко від Сільверстоуна. У Формулі-1 я теж часто брав участь в тестових заїздах і вже вигравав у WEC. Траса приголомшлива. Перш за все швидка перша половина кола з поворотами Copse, Maggotts, Chapel і Stowe дає божевільний хід. Там нам буде не вистачати притискної сили, це буде особливим випробуванням. Те, що етап проходить в Англії, теж дуже важливо для WEC, так як інтерес там величезний».

Нік Тенді (32 роки, Великобританія): «Для мене це буде абсолютно особливий вікенд: по-перше, тому що це очікуваний з нетерпінням старт сезону, по-друге, тому що я люблю цю трасу, і, по-третє, тому що я живу всього в 50 кілометрах від неї. Мій батько подорожує не часто, але на цю гонку він приїде. Крім того, її будуть дивитися багато друзів. Я сподіваюся, нам буде що святкувати в неділю ввечері і потім ми зможемо як слід насолодитися вільним днем у Великодній понеділок».

 

Пілоти Porsche 919 Hybrid зі стартовим номером 2

Ерл Бамбер (26 років, Нова Зеландія): «В Монца чітко вималювалось щільне суперництво з Toyota. Гоночна траса в Сільверстоуні має зовсім інший характер. Ми можемо оцінити ситуацію тільки тоді, коли будуть пройдені перші кола в ле-манівських конфігурації. До тепер я тільки один раз стартував в Сільверстоуні, але це було грандіозно. Це було в суперкубку Porsche Mobil 1 Supercup, і після запеклої гонки переслідування я стояв на подіумі».

Тімо Бернхард (36 років, Німеччина): «Porsche і Toyota знаходяться на вищому рівні. На будь-якій гоночній трасі вперед може вийти і той, і інший. При цьому обмежені аеродинамічні можливості мають важливу роль. Я з великим нетерпінням чекаю Сільверстоун. Британські фанати кращі в світі - дуже захоплені і завжди неймовірно добре поінформовані. Два минулих роки я, на жаль, не брав участі в гонці. У 2017 році я бажаю собі гладкого старту сезону і таким чином міцного фундаменту в чемпіонаті світу».

Брендон Хартлі (27 років, Нова Зеландія): «Я чекаю не дочекаюся початку сезону. З технічної точки зору ми провели шикарний тестовий заїзд в Монца, як екіпаж ми теж добре спрацювалися. Ерл здорово включився і був дуже сильний в Монца. У Сільверстоуні співвідношення сил в категорії LMP1 може бути зовсім іншим. Подивимося, наскільки сильні Toyota».

 

ТВ і пряма трансляція

Офіційний додаток FIA WEC App, який можна завантажити в базовій версії безкоштовно, за плату пропонує розширену версію, що включає пряму трансляцію всієї гонки і хронометраж. Пряма трансляція супроводжується поясненнями і коментарями телевізійної команди FIA WEC, включаючи прямі інтерв’ю з боксів.

За гонками WEC стежать різні телеканали в Європі, Азії, Австралії та Нової Зеландії, Південній і Північній Америці, а також Близькому Сході і Африці.

 

Цифри і факти:

- Регламент ефективності WEC обмежує кількість енергії, яку може використовувати Porsche 919 Hybrid на колі. У Сільверстоуні це 5,37 мегаджоуля електричної енергії від систем рекуперації і 1,504 кг/2,076 літра бензину.

- В нормальних умовах гонки 919-й повинен заправлятися пальним кожні 29 кіл.

- Заправка пальним і заміна шин можуть проводитися тільки послідовно. При заміні шин одночасно можуть працювати тільки чотири механіки, які можуть використовувати тільки один гайковерт. Тому піт-стоп триває набагато довше, ніж, наприклад, в Формулі-1.

- Зміна пілотів зазвичай проводиться тільки тоді, коли автомобілю потрібні нові шини.

- Вибір шин включає три варіанти безпротекторних сликів різної твердості для сухої траси, також безпротекторні гібридні шини з більш м’якою біговою поверхнею для змішаних умов, а також дощові шини. Є чотири комплекти шин для сухої погоди на один автомобіль для кваліфікації і гонки. Це на два комплекти менше, ніж в 2016 році.

- Коло в Сільверстоуні має протяжність 5,9 км і містить 18 поворотів. Перша ділянка гоночної траси на колишньому військовому аеродромі була відкрита в 1947 році.

Ретроспективний огляд:

- У 2016 році 919-й під керуванням Ніла Яни, Ромена Дюма і Марка Ліба прийшов до фінішу другим. Після дискваліфікації переміг Audi тріо Porsche отримало повну суму очок. Яні показав найшвидший час проходження кола 1.40,303 хвилини.

- Другий 919-й після аварії зійшов з дистанції: на 71-му колі Брендон Хартлі зіткнувся з відсталим на коло автомобілем GT.

- У кваліфікації брали участь Хартлі/Марк Веббер (3-е місце, 1.54,150 хв) і Дюма/Яні (4-е місце, 1.54,266 хв).

Рахунок очок: http://www.fiawec.com/courses/classification.html
Всі результати: http://fiawec.alkamelsystems.com

26.04.2017

Запис на тест-драйв
Запишіться онлайн і ми обов'язково зателефонуємо Вам для уточнення деталей.
Чекаємо Вас на індивідуальному тест-драйві в Порше Центр Дніпро.
Пункти, відмічені *, заповнювати обов’язково.